Сувій "Буддійські Боги Авалокитешвара №22"
Розмiр - 78 * 40 см.
Сувій Фен Шуй 78 * 40 см. Серія Буддійські Боги № 22 АвалокитешвараІсторія Його появи пов'язана з Махасіддха Матсьендранатхом, Який особливо почитаємо в Східній Індії, Непалі й Тибеті.Встановити хоча б приблизний час народження Матсьендранатха і досягнення Їм самореалізації не представляється можливим, і згадка в окремому джерелі про Нього як про жив на початку 10 століття, судячи з усього, помиляється на кілька тисячоліть. Матсьендранатх отримав посвячення від Даттатреі.У найбільш відомій легенді про Матсьендранатхе йдеться про те, як в Своєму попередньому втіленні Він, будучи великою рибою ( "Матс" на санскриті означає "риба", "Індра" - "владика-громовержець", "Натха" - "владика"; по правилам словотворення санскриту "Матс-Індра-Натха" пишеться як "Матсьендранатха", на хінді - "Матсьендранатх"), випадково підслухав діалог Шиви і Парваті, в якому Шива вчив Парваті містерій йоги і тантри на морському дні, куди Вони пішли, щоб ніхто не міг їх підслухати.В результаті в Своєму попередньому втіленні Матсьендранатх став учнем Шиви.У непальському буддизмі (значно змішаному з традиційним непальським шиваїзмом) безпосередній засновник традиції натхов і йоговской гілки школи Каулом Матсьендранатх став відомий як Мінанатх. Також Він став відомий як Матчіндранатх.
Як перший серед сиддхов в тибетських джерелах Він згадується як Лухи-па (Луйіпада, Лохіпада) і як учитель легендарного Горакхнатха (Горакшанатх). Матсьендранатх зображується з двома руками. Ченрезі формі буддійського божества Ченрезі, мантра Якого - "Ом мані падме хум", Він зображується вже чотирирукої. Подальше духовне просування Ченрезі і проявляється Їм вселенське співчуття привели до появи Його наступної форми - бодхісаттви Авалокитешвари, головного божества Непалу і Тибету. Авалокитешвара також став відомий як саме шановане китайське божество - богиня Куан Ін - і японська буддійська богиня Кваннон. Авалокитешвара зазвичай зображується тисячорукого і одіннадцатіголовим. З цим пов'язана наступна історія: Колись в незапам'ятні часи бодхисаттва Авалокитешвара дав клятву будді Амітабсі, що "ні на одну мить не залишить жодна жива істота, поки воно не буде врятовано із сансари, навіть якщо доведеться пожертвувати власним світом, спокоєм і радістю".
І ще Він додав, що якщо цього не станеться, то нехай Його тіло розпадеться на частини. З цим чистим наміром Він привів всіх живих істот до самореалізації. Але на землі з'явилися нові живі істоти, і Авалокитешвара був змушений знову вести їх до самореалізації. Коли і всі ці істоти досягли нірвани, ситуація повторилася ще раз.Після того, як Він втретє привів всіх живих істот до самореалізації, і на землі з'явилися нові живі істоти, Він усвідомив, що не в змозі стримати Свою клятву. Його скорбота була настільки велика, що голова розкололася на десять частин, а тіло - на тисячу. Амитабха, побачивши це, сказав Своєму духовному синові: "Все причини і слідства взаємозалежні.Початковий момент - це намір. Твоє особливе рішення було проявом бажання всіх будд ". Будда Амитабха і бодхисаттва Ваджрапані відродили тіло бодхісаттви Авалокитешвари, перетворивши тисячу частин в тисячу рук з оком мудрості на кожній. Голов стало одинадцять - у десяти мирне вираження, а в однієї - гнівне. Авалокитешвара міг бачити тепер у всіх напрямках і донести Свою безмежну любов і співчуття до кожної істоти.
Сувій Фен шуй "Буддійські Боги Ваджрасаттва № 17". Розмір - 78 * 40 см. Ваджраяна символіз..
Свиток Фэн Шуй 78 * 40 см. Серия Буддийские Боги № 9 Ваджрасаттва Ваджраяна символізує ..
Сувій Фен Шуй 40 * 20 см. Серія індуїстів Боги S031 Крішна з флейтою Флейта Крішни - це од..