Солодар Марія - блогер, спікер найбільших конференцій з маркетингу, керівник агентства зі створення автоворонок Evo-publishing, що створює автоворонки для топових компаній. Ця книга - перше російською мовою видання, присвячене створенню, оптимізації та автоматизації вирв продажу в інтернеті. Сьогодні будь-який бізнес прагне продажів в інтернеті. Конкуренція за користувачів онлайн, що швидко зростає, робить старі моделі неефективними, разові замовлення внаслідок покупки рекламного трафіку і обдзвонення заявок відділом продажів стає все дорожчим. Багато хто, хто раніше впевнено почував себе в електронній комерції, змушені залишити ринок. Автор книги пропонує рішення: автоматичну вирву - систему побудови тривалих стосунків з користувачами для багаторазового продажу. Її результатом є підвищення середнього чека, збільшення кількості угод, зниження витрат на рекламу, підвищення конверсії та головне – автоматизація продажів у Мережі, що скорочує витрати та позитивно впливає на маржинальність. Автор книги принесла тренд автоворонок, беручи участь у створенні їх для тисяч компаній: опт та роздріб, послуги та навчання, онлайн-магазини та b2b-сегмент, медицина та нерухомість, одяг та спорт… Весь цей досвід поміщений на сторінки книги: покрокова інструкція з створенню та автоматизації вирви відкриє нові можливості для ваших продажів в інтернеті. Майбутнє, коли роботи будуть робити продажі для вашого бізнесу, вже настало. Ви зможете створити їх уже під час читання цієї книги.
Автор Тім Браун - СЕО компанії IDEO - однієї з найуспішніших у світі дизайн-компаній, а за..
Засновник легендарної Stanford d.school про те, як застосовувати інструменти дизайн-мислен..
Книга-практикум по створенню і керуванню відділом продажів. Інструменти для впровадження п..