Роботи Анни Фрейд в галузі дитячої психології спрямовані на надання допомоги та підтримки підростаючому поколінню в його русі шляхом дозрівання, а також батькам, педагогам та іншим дорослим, які супроводжують його на цьому шляху.
Читач, а це може бути батько, вихователь, соціальний працівник, шкільний вчитель, педагог-психолог, керівник освітньої установи зможе знайти в цій книзі, і другий збірнику робіт А. Фрейд, що вийшов у цій серії, відповіді на такі животрепетні питання, як:
Несвідома складова свідомої поведінки;
Мотиви поведінки дитини, що відхиляється;
Механізми відносин, що складаються між учителем і класом (керівником і групою);
Взаємозв'язок поведінки дитини на школі та поводження з нею у ній;
Вплив домашньої обстановки формування характеру дитини;
Наслідки того факту, що дитина є молодшою, середньою або старшою в сім'ї;
Причини дитячої агресивності, "прилипливості", слабкої здатності до кооперації та можливості педагогічного впливу на ці процеси;
І, нарешті, принципи відтворення об'єктивної картини складних обставин, у яких формується "Я" кожну дитину.
Можливо, одної з найважливіших подій нашого проекту є вихід що досі не видавався російсько..