48 антикризових інструментів від найкращого менеджера Audi у Європі та автора бестселера «Ген директора» Володимира Моженкова.
Криза – це можливість для бізнесу. Можливість вижити, обігнати інших і стати сильнішими або... померти. Ця книга для тих, чий вибір — вижити та досягти успіху.
За плечима Володимира Моженкова дев'ять економічних турбулентностей, пройшовши якими він не лише зберіг бізнес, зумів відновити докризові показники, а й вивів компанію на новий рівень, залишивши позаду конкурентів. У своїй книзі він ділиться менеджерськими лайфхаками та хитрощами, які допомогли йому досягти успіху в умовах тотальної нестабільності. Їх можна застосувати у будь-які часи та у будь-якій галузі.
Прочитавши його книгу, ви дізнаєтесь:
• чим відрізняються стратегії загиблих, легко вижили і успішних компаній;
• без якихось особистих якостей керівнику не обійтися в кризу;
• як у періоди нестабільності планувати бюджет;
• на що в кризу варто звернути особливу увагу;
• які пункти обов'язково мають бути в антикризовому плані компетентного керівника.
Читайте та дійте.
На основі результатів багаторічного дослідження гуру менеджменту Брюс Тулган виділив типов..
Ця книга надає рідкісну можливість зрозуміти і освоїти оригінальний стиль лідерства Джобса..
Автор Тім Браун - СЕО компанії IDEO - однієї з найуспішніших у світі дизайн-компаній, а за..
Засновник легендарної Stanford d.school про те, як застосовувати інструменти дизайн-мислен..
Зірки шоу-бізнесу, мільярдери, видатні спортсмени - чи є у успішних людей загальні риси, щ..