Це заключна книга трилогії, присвяченої методології Кайдзена. У першій книзі автор познайомив світ з унікальною японською управлінською концепцією кайдзен, у другій розглянув застосування кайдзен у гембі, тобто на реальному робочому місці. Третя книга присвячена корпоративній стратегії, що ґрунтується на ідеях кайдзен та ощадливого виробництва, та призначена в першу чергу для гендиректорів, членів рад директорів та інших топ-менеджерів. У ній показано, як за допомогою кайдзен пов'язати стратегію, а також всі функції та бізнес-процеси компанії в єдину систему, націлену на безперервне вдосконалення, зростання та розвиток. Книга сповнена прикладів реалізації кайдзен у компаніях різних галузей, за допомогою яких автор доводить, чому кайдзен і ощадливе виробництво — найправильніші методики підвищення як стратегічної, так і операційної ефективності.