Напевно, одна з найчесніших книг з маркетингу, що просто вражаюче! «Інтернет-маркетинг по науці. Що, де і коли робити для отримання максимального ефекту »- матеріал, багато в чому визначає суть Ваших дій в поле World Wide Web. Автор, за допомогою спеціального програмного забезпечення, проаналізував середу найбільших соціальних мереж, а також поведінку користувачів в залежності від часу, частоти, емоційної забарвленості контенту. З точки зору ефективності для продажу та просування перевірив безліч найрізноманітніших гіпотез. Короткі результати своєї роботи Ден Зарелла виклав в цій книзі. Вже у вступі він говорить про те, що спілкування, розмови в соцмережах не приваблюють клієнтів, нейтральний тон постів гірше негативного, «Антиконкурентна момент» - час зниженої активності в соцмережах можна ефективно використовувати, а «комплексна релевантність» - відмінний спосіб привернути клієнтів з різними інтересами. У своїх дослідженнях Ден також врахував ментальна відмінність користувачів різних соціалок, наприклад рунета і англомовних профілів. У кожному разі він розповідає про застосовуваний методі, яким програмним забезпеченням користувався - в т.ч. безкоштовним, і пропонує читачам експериментувати і перевіряти свої ідеї самостійно. При цьому Зарелла використовує знання з області математики, соціальної психології, меметики та інших наук і пояснює, що і чому ще важливіше, яким чином слід адаптувати для досягнення максимальних результатів свої стратегії інтернет-маркетингу: ведення блогу, присутність в соцмережах, поштовий маркетинг і вебінари . Книга, купити яку в Києві можна на сайті Якабу, буде корисна всім, хто веде свою діяльність в площині продажів і реклами в мережі Інтернет.
Якщо ви вважаєте, що digital-маркетинг - це набагато більше, ніж "створення і розкрутка са..