Суперництво у бізнесі — це зіткнення умів, стратегій та ресурсів. Девід Браун, ведучий подкасту Business Wars, аудиторія якого перевищує 4 мільйони слухачів на місяць, написав книгу за матеріалами подкасту, яка миттєво здобула популярність, а права на її видання купили одразу кілька країн. Узагальнивши основні теми сотень випусків подкасту та висновки власних досліджень, Браун викладає ключові моменти історії компаній та всесвітньо відомих брендів - Microsoft, Apple, McDonalds, Mattel, Ford, General Motors, H&M, Kellogg та багатьох інших, які представляють практично всі сфери діяльності - від виробництва продуктів харчування до комп'ютерних технологій, від авіаперевезень до виготовлення музичних інструментів, від «модної» індустрії до знайомств, від фастфуду до відеопрокату. При цьому від подкасту книга відрізняється тим, що автор отримав можливість зіставити різні приклади успіху у різних галузях і навіть у історичних епохах. Аналіз діяльності тих, хто стояв за формуванням тепер вже звичного нам вигляду товарів чи розробкою послуг, чи то першопрохідники, автори бізнес-ідей чи їх підступні, недремні конкуренти, дає безцінні уроки цілеспрямованості, винахідливості, терпіння, мужності та хитрощі, що допомагають створити прибуткове підприємство.