Ця найвідоміша книга експерта зі світовим ім'ям Дена Кеннеді - повне керівництво копірайтера про те, як правильно написати рекламний лист-пропозицію, щоб залучити максимальну кількість клієнтів. Книга містить покрокові інструкції з написання гарного рекламного листа, підбору "продають" заголовків, вигідному виділенню постскриптума, а також поради про те, що потрібно зробити, щоб лист прочитало якомога більше клієнтів і воно не потрапило в сміттєву корзину до того, як його прочитають .
Автор Тім Браун - СЕО компанії IDEO - однієї з найуспішніших у світі дизайн-компаній, а за..
Хочете дізнатися, як збільшити свою річну ефективність в 4 рази? Відмовтеся від календарно..
Засновник легендарної Stanford d.school про те, як застосовувати інструменти дизайн-мислен..