• Ваш кошик порожній!

Маркетинг 6.0. Майбутнє за іммерсивністю, злиттям цифрового та фізичного світів. Котлер Ф., Сетіаван А., Картаджайя Х.

Артикул:0119219
Немає відгуків
Маркетинг 6.0. Майбутнє за іммерсивністю, злиттям цифрового та фізичного світів. Котлер Ф., Сетіаван А., Картаджайя Х.
550 грн
Liqpay
Оплата LiqPAY
online на сайті
 
Забрати з магазину
Забрати з магазину
Адреса: м.Одеса, вул.Жуковського 17
 
Нова пошта по Україні
Нова пошта
по Україні та за кордон
від 70 грн ok
Укрпошта
Ukrposhta
по Україні та за кордон
від 45 грн ok

Опис Маркетинг 6.0. Майбутнє за іммерсивністю, злиттям цифрового та фізичного світів. Котлер Ф., Сетіаван А., Картаджайя Х.

"Маркетинг 6.0" - це революційний погляд на майбутнє маркетингових стратегій, де цифровий та фізичний світи зливаються в одне ціле. У своїй книзі Філіп Котлер, визнаний «батьком сучасного маркетингу», разом із співавторами Айвеном Сетіаваном та Хермаваном Картаджайей, розглядає нову парадигму споживчого досвіду. Автори пояснюють, що у світі постійної цифровізації споживачі більше не поділяють онлайн та офлайн взаємодію. Натомість вони шукають іммерсивного досвіду, де технології збагачують реальні враження. У книзі аналізуються тренди, які формують майбутнє маркетингу, зокрема штучний інтелект, доповнена реальність, метавсесвіт та використання великих даних. Ключова ідея книги полягає в тому, що компаніям необхідно створювати унікальні клієнтські подорожі, які поєднують фізичну та цифрову взаємодію. Автори пояснюють, як важливо розвивати клієнтоцентричні стратегії, спрямовані на побудову емоційних зв'язків із брендом. У книзі розглядаються реальні кейси з різних галузей, де успішно запроваджено нові підходи. Наприклад, інтеграція штучного інтелекту для персоналізації пропозицій чи використання доповненої реальності залучення споживачів до взаємодії з продуктом. Автори відзначають, що маркетинг 6.0 – це про глибоке розуміння споживачів у новому світі. Тут споживачі стають не лише покупцями, а й співавторами брендів, які чекають на унікальний і значний досвід.

Автор
Філіп Котлер, Айвен Сетіаван, Хермаван Картаджайя
Кількість сторінок
240
Країна виробник
Україна
Мова
російська
Обкладинка
тверда

Відгуки Маркетинг 6.0. Майбутнє за іммерсивністю, злиттям цифрового та фізичного світів. Котлер Ф., Сетіаван А., Картаджайя Х.

Маркетинг 6.0. Майбутнє за іммерсивністю, злиттям цифрового та фізичного світів. Котлер Ф., Сетіаван А., Картаджайя Х.