Що відрізняє успішного бізнесмена від посереднього? Стратегічний план дій і постійний пошук нових ефективних проектів! Яка б не була мета - створити стартап-проект, розширити зону впливу компанії або визначитися в просторі інноваційних технологій, без знання креативних рішень, представлених в книзі самого знаменитого з євангелістів Apple Computer - Гая Кавасакі, точно не обійтися.
Його концепція створення сильного бренду побудована на простих і ясних рекомендаціях: створюй як бог, керуй як король, працюй як раб. Три цих принципу - не просто теорія. За кожним з них: приклади успішних добре відомих компаній від Аpple до Walt Disney, а також і тих, хто не витримав конкуренції. Системний підхід, широке охоплення різноманітних проектів в самих різних сферах, барвистий стиль викладу відрізняють цю книгу від багатьох інших.
Ця книга надає рідкісну можливість зрозуміти і освоїти оригінальний стиль лідерства Джобса..
Автор Тім Браун - СЕО компанії IDEO - однієї з найуспішніших у світі дизайн-компаній, а за..