У бізнесі, так і в житті, вже не так важливо, що саме ви робите. Набагато важливіше те, як ви це робите. Дов Сайдман, засновник і головний виконавчий директор компанії LRN, на сторінках своєї книги переконливо доводить: моральні "фактори", раніше вважалися "факультативними", визначають сьогодні ваш успіх. Тільки орієнтуючись на моральні цінності, вибудовуючи відносини на підставі довіри і піклуючись про власну репутацію, ви зможете обійти конкурентів і досягти успіху в бізнесі і в житті. Ця книга буде корисна власникам компаній, керівникам і менеджерам, які дбають не тільки про прибуток, а й про те, яку спадщину вони залишать своїм дітям. Концепція автора отримала широке визнання в США. Перед вами переклад вже другого, доповненого видання - з передмовою Білла Клінтона. Цю книгу рекомендують колумніст, автор знаменитого бестселера "Плоский світ" Томас Фрідман, лауреат Нобелівської премії з літератури Елі Візель, екс-глава McDonald's Джим Скіннер і багато інших видатних бізнес-лідери та мислителі.
З приходом цифрових технологій багато компаній зазнали краху. Але були і ті, чиї справи рі..