Революційна книга, з якої ви зможете використовувати знання психології для створення високоефективної культури у своїй компанії.
Спираючись на актуальні дослідження в психології, автори цієї книги показують, що ключ до успіху в бізнесі - це високоефективна культура. Внутрішню культуру слід приділяти таку ж увагу, як і іншим аспектам діяльності компанії - таким як виробництво або маркетинг.
Доши і Макгрегор вивчили досвід кращих світових компаній, досліджували те, як працюють десятки тисяч людей - від програмістів і фінансових консультантів до вчителів і банкірів - і виявили, що великі корпоративні культури зазвичай спираються на красиві і прості наукові підходи. Якщо раніше поняття "корпоративна культура" було неоформлених і розпливчастим, то тепер її ефективність можна виміряти і визначити, в чому вона слабка, а в чому дієва.
Ця книга надає рідкісну можливість зрозуміти і освоїти оригінальний стиль лідерства Джобса..
Автор Тім Браун - СЕО компанії IDEO - однієї з найуспішніших у світі дизайн-компаній, а за..
Засновник легендарної Stanford d.school про те, як застосовувати інструменти дизайн-мислен..
Зірки шоу-бізнесу, мільярдери, видатні спортсмени - чи є у успішних людей загальні риси, щ..