Опис Контент, що продає. Як залучати більше клієнтів в Інтернеті? Одден Лі
Згадайте останню покупку в інтернеті. Ви знайшли потрібний товар за допомогою пошукової системи? Чи, можливо, скористалися рекомендацією друга у соціальній мережі? Щохвилини надсилається понад 690 тисяч запитів через Google і відбувається майже стільки ж оновлень статусу в мережі Facebook. Світи пошукових систем та соціальних медіа практично злилися докупи. Сьогодні, щоб досягти високих показників, компанії необхідно об'єднати в єдине ціле контент, пошукову оптимізацію та діяльність у соціальних медіа. Як це зробити? Відповідь на це запитання ви знайдете у цій книзі.
Лі Одден пропонує вам впровадити у вашій компанії цілісний підхід до оптимізації контенту для пошукових систем та соціальних медіа, освоївши який ви зможете широко застосовувати на практиці основні методи контент-маркетингу, починаючи від створення типових персонажів до планування та оцінки ефективності контенту. Прості практичні методи дій, описані в цій книзі, дозволять покращити якість свого контенту та залучити нову аудиторію.
Відгуки Контент, що продає. Як залучати більше клієнтів в Інтернеті? Одден Лі