Денис Каплунов, творець найзатребуванішої студії копірайтингу. Серед його клієнтів такі великі компанії, як Білайн, Лабораторія Касперського, VITEK, Molto Bene.
Нова книга Дениса Каплунова у тому, як і рахунок чого автор може стати більш переконливим і ефективним, у ній об'єднано понад сто прийомів впливу свідомість читача з допомогою різних словесних хитрощів.
Ви навчитеся:
- розуміти потреби, цілі, бажання та страхи різних представників цільової аудиторії;
- знати, яким чином людина приймає рішення (увесь ланцюжок);
- вміти визначати критерії, на підставі яких потенційний клієнт робить вибір та приймає рішення про співпрацю та купівлю;
- усвідомлювати те, чому клієнт не вірить і в чому він сумнівається;
- спостерігати, які соціальні докази максимально впливають на клієнта, що сумнівається;
- передбачати, чого читач хоче у майбутньому, чого він прагне;
- чітко аналізувати, як сьогодні клієнт вирішує свої проблеми і наскільки він у цьому процвітає;
- виявляти, який тон письмового звернення клієнт вважає собі прийнятним;
- Знаходити сильні мотиви для здійснення швидкої дії.
У книзі «Нейрокопірайтінг» об'єднано понад 100 прийомів впливу на свідомість читача за допомогою різних словесних хитрощів. Ви зможете збагатити свої тексти, отримаєте приплив натхнення і зможете їх розвинути до своїх унікальних ідей.
Прочитавши цю книгу ви отримаєте свіжі ідеї для заголовків, вступної частини тексту, аргументації, роботи з запереченнями та до фінального акорду своєї розповіді.