Глава однієї високотехнологічної компанії подав у відставку, оскільки робота компанії при ньому розвалювалася на очах. «Менеджери досягли досконалості в мистецтві підставляти один одного. Команда втратила дух єдності і товариства. Будь-яка робота затягувалася, якість падала». Через деякий час в компанію приходить новий керівник і обстановка ще більше загострюється - Кетрін сповнена рішучості розібратися з проблемами команди менеджерів, які майже привели успішну компанію до краху. Якою ціною, і головне, яким чином їй це в підсумку вдається, і розповідає Патрік Ленсіоні. Чому виникають «п'ять вад команди» - взаємна недовіра, невимогливість, безвідповідальність, боязнь конфлікту і байдужість до результатів, як їх діагностувати і що з ними робити? У першій частині книги ці питання вирішує Кетрін зі своєю командою, а в другій автор наводить докладний опис цих «п'ять вад команди» і методи їх усунення.
Ця книга надає рідкісну можливість зрозуміти і освоїти оригінальний стиль лідерства Джобса..
Автор Тім Браун - СЕО компанії IDEO - однієї з найуспішніших у світі дизайн-компаній, а за..
Засновник легендарної Stanford d.school про те, як застосовувати інструменти дизайн-мислен..
Автор цієї книги Патрік Ленсіоні абсолютно по-новому підійшов до проблеми написання спеціа..