Посібник із сучасного маркетингу послуг. Про одну з найскладніших сфер діяльності – про маркетинг послуг. На практичних прикладах роботи великих компаній, таких як Federal Express і Citicorp, так і невеликих приватних підприємств, книга розповідає про те, як продавати, стимулювати збут і збільшувати кількість продажів товару, який не можна почути, побачити або помацати. Чому книга «Продаючи незриме» гідна прочитання Книга заснована на 25-річному досвіді роботи автора з тисячами професійних бізнесменів. Вона лаконічна, захоплююча і містить сотні практичних та легких для реалізації прийомів та стратегій.Це інструкція до того, як мислити, щоб досягати вражаючих успіхів. Для кого ця книга Для всіх фахівців, що займаються маркетингом: і для тих 80%, хто не виробляє товари, і для 20%, що залишилися, які їх виробляють. Хто автор Гаррі Беквіт - засновник компанії Beckwith Advertising and Marketing, працював із чотирма зі 100 найкращих американських підприємств сфери послуг, дев'ятьма фірмами, що входять до рейтингу 500 найуспішніших компаній журналу Fortune. У минулому творчий керівник одного з найшанованіших рекламних агентств Америки, володар премії Effie Американської асоціації маркетингу.
Ця книга надає рідкісну можливість зрозуміти і освоїти оригінальний стиль лідерства Джобса..
Автор Тім Браун - СЕО компанії IDEO - однієї з найуспішніших у світі дизайн-компаній, а за..
Засновник легендарної Stanford d.school про те, як застосовувати інструменти дизайн-мислен..
Зірки шоу-бізнесу, мільярдери, видатні спортсмени - чи є у успішних людей загальні риси, щ..