• Ваш кошик порожній!

Продаючи незриме. Посібник із сучасного маркетингу послуг Гаррі Беквіт

Артикул:0119040
Немає відгуків
Продаючи незриме. Посібник із сучасного маркетингу послуг Гаррі Беквіт
390 грн
Liqpay
Оплата LiqPAY
online на сайті
 
Забрати з магазину
Забрати з магазину
Адреса: м.Одеса, вул.Жуковського 17
 
Нова пошта по Україні
Нова пошта
по Україні та за кордон
від 70 грн ok
Укрпошта
Ukrposhta
по Україні та за кордон
від 45 грн ok

Опис Продаючи незриме. Посібник із сучасного маркетингу послуг Гаррі Беквіт

Посібник із сучасного маркетингу послуг. Про одну з найскладніших сфер діяльності – про маркетинг послуг. На практичних прикладах роботи великих компаній, таких як Federal Express і Citicorp, так і невеликих приватних підприємств, книга розповідає про те, як продавати, стимулювати збут і збільшувати кількість продажів товару, який не можна почути, побачити або помацати. Чому книга «Продаючи незриме» гідна прочитання Книга заснована на 25-річному досвіді роботи автора з тисячами професійних бізнесменів. Вона лаконічна, захоплююча і містить сотні практичних та легких для реалізації прийомів та стратегій.Це інструкція до того, як мислити, щоб досягати вражаючих успіхів. Для кого ця книга Для всіх фахівців, що займаються маркетингом: і для тих 80%, хто не виробляє товари, і для 20%, що залишилися, які їх виробляють. Хто автор Гаррі Беквіт - засновник компанії Beckwith Advertising and Marketing, працював із чотирма зі 100 найкращих американських підприємств сфери послуг, дев'ятьма фірмами, що входять до рейтингу 500 найуспішніших компаній журналу Fortune. У минулому творчий керівник одного з найшанованіших рекламних агентств Америки, володар премії Effie Американської асоціації маркетингу.

Автор
Гарри Беквит
Кількість сторінок
220
Мова
російська

Відгуки Продаючи незриме. Посібник із сучасного маркетингу послуг Гаррі Беквіт

Рекомендовані товари

0119294
Стів Джобс. Уроки лідерства. Елліот Дж.

Ця книга надає рідкісну можливість зрозуміти і освоїти оригінальний стиль лідерства Джобса..

0119296
Дизайн-мислення в бізнесі. Від розробки нових продуктів до проектування бізнес-моделей. Браун Т.

Автор Тім Браун - СЕО компанії IDEO - однієї з найуспішніших у світі дизайн-компаній, а за..

0119082
Звичка досягати. Як застосовувати дизайн-мислення для досягнення цілей. Рос Б.

Засновник легендарної Stanford d.school про те, як застосовувати інструменти дизайн-мислен..

0119034
Думай по-крупному і не гальмуй! Трамп Д.

Зірки шоу-бізнесу, мільярдери, видатні спортсмени - чи є у успішних людей загальні риси, щ..

Продаючи незриме. Посібник із сучасного маркетингу послуг Гаррі Беквіт