Педагогічні ідеї великого французького гуманіста Ж.-Ж. Руссо (1712-1778) набули якісно нову форму в сучасних системах виховання, виконаних різними філософськими течіями: екзистенціалістські педагогікою, гуманістичної психологічної школою, де звернення до особистості дитини є основоположною ланкою. Подібно до рослини, зрощує за допомогою обробки, людина перетворюється в процесі виховання. Руссо виділяє три джерела і три засоби виховання особистості, а саме: природа, люди і досвід. Таким чином, внутрішній розвиток людських задатків є виховання, одержуване від природи; навчання тому, як користуватися цим розвитком, - виховання з боку людей, а придбання ними власного досвіду, що дає сприйняття дійсності, - виховання з боку речей.
Багато хто уявляє собі виховання дітей як прогулянки квітучими лугами, пікніки і безтурбот..
Книга відомого американського вченого, дослідника мозку адресована не тільки батькам дітей..
Життя справжньої жінки немислима без дітей - наших промінчиків світла, прекрасних янголят ..
Сучасний психоаналіз неможливо уявити без творчості «доктора Винникотта» - відомого англій..