Це посібник зі створення та публікації будь-якого виду комерційного онлайн-контенту — не важливо, чи працюєте ви на великий бренд, малий бізнес чи на себе. Провідний спеціаліст з маркетингу Енн Хендлі пропонує читачеві експертні рекомендації з копірайтингу та розповідає про процес та стратегію створення, виробництва та публікації контенту. Уроки та правила, які вона викладає, можна застосувати до всього онлайн-контенту — веб-сторінок, домашніх та цільових сторінок, блогів, електронних листів, маркетингових пропозицій, а також до публікацій та оновлень у соціальних мережах. З цією книгою будь-хто може навчитися писати добре (або принаймні покращити письменницькі навички).
Автор Тім Браун - СЕО компанії IDEO - однієї з найуспішніших у світі дизайн-компаній, а за..
Засновник легендарної Stanford d.school про те, як застосовувати інструменти дизайн-мислен..
Зірки шоу-бізнесу, мільярдери, видатні спортсмени - чи є у успішних людей загальні риси, щ..