• Ваш кошик порожній!

Стратегія синього океану. Як знайти або створити ринок, вільний від інших гравців (розширене видання) Чан Кім У., Моборн Рене

Артикул:01048792
Немає відгуків
Стратегія синього океану. Як знайти або створити ринок, вільний від інших гравців (розширене видання) Чан Кім У., Моборн Рене
500 грн
Товару немає в наявності
Liqpay
Оплата LiqPAY
online на сайті
 
Забрати з магазину
Забрати з магазину
Адреса: м.Одеса, вул.Жуковського 17
 
Нова пошта по Україні
Нова пошта
по Україні та за кордон
від 70 грн ok
Укрпошта
Ukrposhta
по Україні та за кордон
від 45 грн ok

Опис Стратегія синього океану. Як знайти або створити ринок, вільний від інших гравців (розширене видання) Чан Кім У., Моборн Рене

Автори цієї книги проаналізували 150 стратегічних ходів, здійснених протягом більш ніж 100 років у 30 галузях промисловості, і зробили висновок про те, що успіх досягається не у змаганні, а завдяки створенню «блакитних океанів» – ринків, де немає конкуренції, зате є новий попит та можливості для сталого розвитку та нарощування прибутку.

У цій книзі ви знайдете набір необхідних аналітичних інструментів, опис усіх принципів, що визначають стратегію блакитного океану, а також розповідь про небезпечні пастки, які чатують компанії на шляху до блакитних вод.

Нове розширене видання легендарного бестселера, що розійшлося тиражем 3,5 мільйона екземплярів, включає два додаткові розділи, що відповідають на найкаверзніші питання, які ставили авторам протягом останніх десяти років..

Автор
Чан Ким
Мова
російська

Відгуки Стратегія синього океану. Як знайти або створити ринок, вільний від інших гравців (розширене видання) Чан Кім У., Моборн Рене

Рекомендовані товари

0119296
Дизайн-мислення в бізнесі. Від розробки нових продуктів до проектування бізнес-моделей. Браун Т.

Автор Тім Браун - СЕО компанії IDEO - однієї з найуспішніших у світі дизайн-компаній, а за..

0119082
Звичка досягати. Як застосовувати дизайн-мислення для досягнення цілей. Рос Б.

Засновник легендарної Stanford d.school про те, як застосовувати інструменти дизайн-мислен..

0119034
Думай по-крупному і не гальмуй! Трамп Д.

Зірки шоу-бізнесу, мільярдери, видатні спортсмени - чи є у успішних людей загальні риси, щ..

Стратегія синього океану. Як знайти або створити ринок, вільний від інших гравців (розширене видання) Чан Кім У., Моборн Рене