Автори цієї книги проаналізували 150 стратегічних ходів, здійснених протягом більш ніж 100 років у 30 галузях промисловості, і зробили висновок про те, що успіх досягається не у змаганні, а завдяки створенню «блакитних океанів» – ринків, де немає конкуренції, зате є новий попит та можливості для сталого розвитку та нарощування прибутку.
У цій книзі ви знайдете набір необхідних аналітичних інструментів, опис усіх принципів, що визначають стратегію блакитного океану, а також розповідь про небезпечні пастки, які чатують компанії на шляху до блакитних вод.
Нове розширене видання легендарного бестселера, що розійшлося тиражем 3,5 мільйона екземплярів, включає два додаткові розділи, що відповідають на найкаверзніші питання, які ставили авторам протягом останніх десяти років..
Автор Тім Браун - СЕО компанії IDEO - однієї з найуспішніших у світі дизайн-компаній, а за..
Засновник легендарної Stanford d.school про те, як застосовувати інструменти дизайн-мислен..
Зірки шоу-бізнесу, мільярдери, видатні спортсмени - чи є у успішних людей загальні риси, щ..