На відміну від звичайних покупців суперспоживачі дуже зацікавлені у ваших товарах, а можливо, навіть злегка схиблені на них. Вони знають про кросівки все і мають десятки пар. Вони спортивні фанати з копіями футболок улюбленої команди, а стіни їхніх гаражів прикрашені підписаною символікою. Суперспоживачі невипадкові люди, які закуповуються в масовій кількості. Це емоційні покупці, чиї рішення про придбання товарів засновані на життєвих цінностях і прагненнях. Наприклад, суперпспоживач Gatorade купує продукти компанії не просто тому, що йому подобається їхній смак. Він вибирає бренд, оскільки той відображає наполегливу роботу, а продукти Gatorade дозволять йому швидше відновитися після важкого тренування. Суперспоживач "наймає" Gatorade на роботу з поліпшення його результатів - відданість, яка також має відношення до більш широкої життєвої мети підготуватися до марафону. Суперспоживачі можуть бути різнорідною групою, яку складно визначити. Але автор цієї книги разом з колегами The Cambridge Group має доступ до величезного обсягу даних про те, що люди дивляться і купують. Проаналізувавши базу даних Nielsen US Homescan, яка складається з даних по 100 000 американських домогосподарств, які погодилися на вимір їхніх покупок, та інші джерела інформації, він дізнався, що рухає цими людьми і що робить їх прихильними до компаній.
Ця книга надає рідкісну можливість зрозуміти і освоїти оригінальний стиль лідерства Джобса..
Засновник легендарної Stanford d.school про те, як застосовувати інструменти дизайн-мислен..