У більшості компаній робота відділів продажу сфокусована на залучення нових клієнтів. При цьому 80% прибутку приносять постійні клієнти, які вже знайдені, яких потрібно утримувати та розвивати. Автори пропонують відпрацьовану систему з методик та інструментів управління клієнтською базою, яка допоможе збільшити прибуток та знизити ризики втрати клієнтів. Олександр Єрохін та Андрій Клімов розповідають: – навіщо реалізовувати стратегії розвитку, утримання та економії сил під час роботи з постійними клієнтами; – які звіти з продажу потрібні підвищення ефективності клієнтських відділів продажів; - Як сформувати систему матеріальної мотивації клієнтського менеджера; - чому активний менеджер не може працювати з постійними клієнтами та навпаки; – що включає реактивація постійних клієнтів з конверсією від 60%. Олександр Єрохін – бізнес-експерт, підприємець, тренер, автор, керуючий партнер консалтингової компанії Salecraft. Досвід побудови відділів продажів у 47 галузях та 134 нішах ринку. Понад 24 роки практики в управлінні продажами. Андрій Клімов – понад 20 років досвіду в управлінні повним комплексом маркетингу, керівництві відділами продажів, створення дилерських та філіальних мереж, консалтингу.