Стів Бланк, гуру стартап-руху, каже, що головне для підприємця-початківця — це «вийти з офісу», тобто почати безпосередньо дізнаватися у клієнтів, що їм потрібно. Однак чи отримаєте ви дійсно важливу інформацію, залежить від того, які питання ви будете ставити. До речі, найпопулярніше питання — «Чи подобається вам наша ідея чи продукт»? - Невірний. Це все одно, що запитувати маму, чи до вподоби їй ваша ідея: вона любить вас і в будь-якому разі похвалить, не бажаючи засмучувати. Так само надходять і 99% клієнтів. Загалом, щоб бути успішним підприємцем, треба знати, як і що саме питати, і за книгою Роба Фітцпатріка ви навчитеся це робити! Автор допоможе вам зрозуміти, коли відповідь дається з ввічливості і не несе жодної цінності, підкаже, в якому напрямку слід розвивати бесіду, які уточнюючі питання ставити, як уникати соціально бажаних відповідей, як зрозуміти, що в продукті добре чи погано, чи потрібен він ринку , як його правильно позиціонувати - і все це з багатьма реальними прикладами. Перед вами короткий, корисний та написаний з гарним гумором практичний посібник з ефективного спілкування підприємця з клієнтами. Воно допоможе вам заощадити час, гроші та нерви.