Стів Бланк, гуру стартап-руху, каже, що головне для підприємця-початківця — це «вийти з офісу», тобто почати безпосередньо дізнаватися у клієнтів, що їм потрібно. Однак чи отримаєте ви дійсно важливу інформацію, залежить від того, які питання ви ставитимете. До речі, найпопулярніше питання — «Чи подобається вам наша ідея чи продукт?» - Невірний. Це все одно, що питати маму, чи до душі їй ваша ідея: вона любить вас і в будь-якому разі похвалить, не бажаючи засмучувати. Так само роблять і 99% клієнтів. Загалом, щоб бути успішним підприємцем, треба знати, як і що саме запитувати, і за книгою Роба Фітцпатріка ви навчитеся це робити! Автор допоможе вам зрозуміти, коли відповідь дається з ввічливості і не несе жодної цінності, підкаже, в якому напрямку слід розвивати бесіду, які уточнюючі питання ставити, як уникати соціально бажаних відповідей, як зрозуміти, що в продукті добре чи погано, чи потрібен він ринку як його правильно позиціонувати — і все це з безліччю реальних прикладів. Перед вами короткий, корисний та написаний з гарним гумором практичний посібник з ефективного спілкування підприємця з клієнтами. Воно допоможе вам заощадити час, гроші та нерви.