• Ваш кошик порожній!

Заразливий. Психологія сарафанного радіо. Як продукти та ідеї стають популярними. Бергер Й.

Артикул:0104247
Немає відгуків
Заразливий. Психологія сарафанного радіо. Як продукти та ідеї стають популярними. Бергер Й.
380 грн
Liqpay
Оплата LiqPAY
online на сайті
 
Забрати з магазину
Забрати з магазину
Адреса: м.Одеса, вул.Жуковського 17
 
Нова пошта по Україні
Нова пошта
по Україні та за кордон
від 70 грн ok
Укрпошта
Ukrposhta
по Україні та за кордон
від 45 грн ok

Опис Заразливий. Психологія сарафанного радіо. Як продукти та ідеї стають популярними. Бергер Й.

Що робить речі популярними?

Якщо ви сказали реклама, подумайте ще раз. Люди не прислухаються до реклами, вони прислухаються до думки інших людей. Але чому ми говоримо про деякі продукти і ідеях більше, ніж про інших? Чому деякі історії і чутки поширюються немов пожежа? І що робить контент в Мережі вірусним?

Професор Уортноской школи бізнесу Йона Бергер присвятив багато років пошуку відповідей на ці питання. У цій книзі, заснованої на своїх великих дослідженнях, він ділиться з нами науковим обгрунтуванням феномена сарафанного радіо.

Для кого ця книга

Якщо вам завжди було цікаво, чому певні історії або відеоролики стають вірусними, в цій книзі ви не тільки знайдете відповідь, але і дізнаєтеся, як використовувати ці принципи для створення заразливого контенту. Автор пропонує набір конкретних прикладних методик для створення повідомлень або реклами, якими люди охоче будуть ділитися один з одним.

Чим би ви не займалися, ця книга допоможе вам зробити так, щоб про ваш продукт або ідеї заговорили.

Кількість сторінок
227
Мова
російська
Обкладинка
Увага! Зовнішній вигляд обкладинки може відрізнятися від заявленої на сайті!
Палітурка
м`яка

Відгуки Заразливий. Психологія сарафанного радіо. Як продукти та ідеї стають популярними. Бергер Й.

Рекомендовані товари

0103179
Успіх на Вашу голову Норбеков Мизарким

Про успіх, удачу, багатство написано багато книг, знято багато фільмів, прочитавши і подив..

Заразливий. Психологія сарафанного радіо. Як продукти та ідеї стають популярними. Бергер Й.