Клієнт приймає рішення про купівлю лише на рівні відчуттів, емоцій, раціональні аргументи грають йому другорядну роль. Але чи можна «вхопити» ці емоції покупця, «залізти» йому на думку і зрозуміти, що їм рухає? І як на цьому збудувати продажі? Як знайти не звичайні розумні аргументи, які продавці звикли наводити, а покупці – слухати, але охарактеризувати незримі переваги товару, доступні лише на емоційному рівні? Зробити це можна, освоївши методику емоційного продажу, тобто продавати слід, апелюючи головним чином до сфери емоційного сприйняття клієнта. У доступній формі, використовуючи яскраві та наочні приклади, автор книги викладає методику перетворення класичної моделі продажів у продажу емоційні. Для кожного етапу спілкування з клієнтом описуються по два-три конкретні прийоми, які добре зарекомендували себе на практиці.