Ми прожили вже 15% всього XXI століття, але це перша книга розкриває всі основні аспекти присутності персони в інтернеті - від вироблення унікального особистого позиціювання до ведення блогу, активності в соціальних мережах і підготовки авторських розсилок. Матеріал підготовлений на основі великої кількості успішних проектів (кейсів), особистого досвіду автора (9 років роботи в сфері веб-технологій) а також результати найсучасніших досліджень в сфері когнітивних наук і нейромаркетінга. З книги ви дізнаєтесь: · як грамотно сформулювати і, головне, реалізувати маркетингову стратегію присутності персони або авторського проекту в Інтернеті · Які інструменти дають максимальний ефект для особистого просування і формування персонального бренду в digital-середовищах · як генерувати смачний і затребуваний контент · як збільшити продажу, завдяки силі особистого бренду Видання включає фрагменти інтерв'ю з відомими людьми: Радиславом Гандапаса, Ігорем Манном, Михайлом Кожуховим, Максимом Поташева, Девідом Алленом, Олексієм Каптеревим, Давидом Яном і іншими. Частина матеріалу представлена у вигляді коротких діалогів з якимсь доктором Уелс, ще в минулому столітті передбачив появу паралельних світів і людей-невидимок. Книга написана яскравим і динамічним мовою, розрахована на фахівців з маркетингу і персонального брендінгу.
Це перший посібник з маркетингу в соціальних мережах. Книга написана на прикладах з досвід..
У книзі послідовно реалізується фізичний підхід до різних аспектів поведінки живого органі..
Якщо ви вважаєте, що digital-маркетинг - це набагато більше, ніж "створення і розкрутка са..