Чи знаєте ви, що тривалість фіксації уваги у людини менше, ніж у золотої рибки - так, рибки?
У нас вісім секунд, а у неї - дев'ять. По крайней мере, так стверджує Ненсі Коен з Гарвардської школи бізнесу в журналі Marketplace Business. Видання Fast Company, в свою чергу, пише, що кожен четвертий з нас закриває веб-сторінку, якщо вона вантажиться довше чотирьох секунд.
Тому так непросто залучити - і тим більше утримати - увага людей, коли ви їм щось розповідаєте, рекламуєте, в чомусь їх переконуєте.
Сем Хорн вивчає цю тему багато років, а її клієнти домагаються результатів, переконуючи інвесторів, електорат, клієнтів, колег і керівників.
У своїй книзі вона розповідає про прийоми усної та письмової комунікації, розкриває теми поз, міміки, жестів і ілюструє всі техніки прикладами. Завдяки їм ви зможете інтригувати своїх слухачів і утримувати їх увагу.
Для кого ця книга
Для всіх, кому потрібно тримати увагу аудиторії: блискуче провести презентацію, продати ідею, зацікавити проектом, отримати фінансування, "зарядити" команду, дати життя новому напрямку в якійсь сфері.
Ця книга допоможе вам швидко створити свій бізнес. Незалежно від того, чи є у вас власну с..
Зовсім не обов'язково народитися в Японії, щоб знайти свій ікігаі (мета, призначення в жит..