Це перший посібник з маркетингу в соціальних мережах. Книга написана на прикладах з досвіду просування понад 700 компаній та брендів. Тут ви знайдете мінімум теорії та максимум практичної інформації – кейси, приклади, покрокові алгоритми роботи, чіткі рекомендації про те, як просувати ваш бізнес у соціальних мережах: готувати та проводити ефективні SMM-кампанії, оцінювати їх результати, збільшувати продажі за допомогою SMM-стратегій . Велику практичну цінність представляє розповідь автора про особливості просування, а поведінка користувачів Twitter та Facebook відрізняються низкою характерних рис. Для керівників та менеджерів компаній, маркетологів та рекламістів.
Ця книга надає рідкісну можливість зрозуміти і освоїти оригінальний стиль лідерства Джобса..
Автор Тім Браун - СЕО компанії IDEO - однієї з найуспішніших у світі дизайн-компаній, а за..
Засновник легендарної Stanford d.school про те, як застосовувати інструменти дизайн-мислен..
Ми прожили вже 15% всього XXI століття, але це перша книга розкриває всі основні аспекти п..