Ця книга - дорожня карта для переходу від червоного океану до блакитного. Майже 30 років Чан Кім і Рене Моборн вивчали найрізноманітніші організації (великі і малі, комерційні і некомерційні, а також урядові організації), які змогли вийти за межі конкуренції на існуючих переповнених ринках (червоних океанах) до нових вершин впевненості, створення ринків і зростання . Розробляючи стратегію ведення бізнесу, автори враховували досвід і тих організацій, які успішно перейшли, і тих, яким це не вдалося.
Стало ясно: для того щоб будь-який процес працював, він повинен враховувати наші сумніви і зміцнювати впевненість, а також розкривати властиву людям креативність за допомогою добре зарекомендували себе кроків.
У своїй новій книзі Чан Кім і Рене Моборн описали перевірені процес і інструменти створення ринку, для того щоб допомогти вам, вашій команді і вашої компанії здійснити перехід від червоного до блакитного океану таким способом, при якому співробітники будуть відчувати свою причетність до цього процесу і сприяти його успішної реалізації.
Книга містить покрокові інструкції, яке може застосувати будь-який бажаючий разом з перевіреними на практиці, отриманими на місцях висновками щодо того, що працює, що не працює і як уникнути можливих пасток на цьому шляху.
Ця книга надає рідкісну можливість зрозуміти і освоїти оригінальний стиль лідерства Джобса..
Автор Тім Браун - СЕО компанії IDEO - однієї з найуспішніших у світі дизайн-компаній, а за..
Засновник легендарної Stanford d.school про те, як застосовувати інструменти дизайн-мислен..
Зірки шоу-бізнесу, мільярдери, видатні спортсмени - чи є у успішних людей загальні риси, щ..