Легендарна книга від Максима Ілляхова та Людмили Саричевої, з якої почалося ходіння інфостилю «у народ» — «Пиши, скорочуй. Як створювати сильні тексти! Тому що з текстами ми стикаємося щодня: від розсилок та листування з колегами до публікацій у медіа та оголошеннях у метро.
Книга Ілляхова та Саричевої — засіб від таких хвороб писемної мови як штампи, кліше та «вода». Кожне правило показано на конкретних прикладах, і крізь книгу проходить «історія в історії» — тренування Головреда, боротьба з підступними ворогами простої, зрозумілої та чіткої мови.
Чим корисна книга?
розповість про 10 ключових правил створення сильного тексту;
дасть розуміння, як писати листи, на які відповідатимуть;
підкаже, як створити дієве рекламне оголошення;
позбавить від штампів та слів-паразитів;
допоможе навчитися висловлювати думки коротко та переконливо;
розкаже концепцію інфостилю;
дасть основу для зрозумілого та захоплюючого листа, що викликає довіру.
Це обов'язкова книга для копірайтерів, авторів та редакторів, а також дизайнерів, програмістів, менеджерів, підприємців, керівників, службовців та всіх, хто використовує текст у роботі.
Кому варто прочитати книгу
Редакторам, копірайтерам, підприємцям, керівникам — усім, хто використовує текст у роботі.
про автора
Максим Ілляхов – лінгвіст за освітою, засновник сервісу «Главред» (перевірка тексту з інфостилю) та ректор Школи редакторів. Працює головним редактором медіа про фінанси. Проводить корпоративні та відкриті курси з написання сильного тексту.
Людмила Саричева — редактор, співавтор книг «Пиши, скорочуй» та «Нові правила ділового листування». Працює головним редактором корпоративного медіа про бізнес. Викладає у Школі редакторів дизайн-бюро.
Автор Тім Браун - СЕО компанії IDEO - однієї з найуспішніших у світі дизайн-компаній, а за..
Засновник легендарної Stanford d.school про те, як застосовувати інструменти дизайн-мислен..