Сторітелінг – це потужний інструмент, що допомагає копірайтеру привернути увагу цільової аудиторії до продукту. Цей прийом не тільки простий у використанні, але ще й неймовірно ефективний у вмілих руках. Він буде корисним як тим, хто тільки створює свій продукт, так і тим, хто вже давно веде свій бізнес, але готовий вийти на новий рівень, заявивши про себе в соціальних мережах. Ян Орський – відомий копірайтер. З цієї книги ви дізнаєтеся, що таке сторітлінг і як його правильно застосовувати, як розробити ідею і перетворити її на цілий сюжет, з яких компонентів складається текст і що в нього обов'язково потрібно додати, щоб він привернув увагу цільової аудиторії, як урізноманітнити текст за допомогою анекдотів, казок та давньогрецьких легенд. Крім теорії, у книзі є і практичний розділ з авторськими вправами, завдяки яким ви зможете покращити навичку письма та створити свої перші копірайтерські тексти.