Власники бізнесів здебільшого губляться, коли справа стосується маркетингу і реклами. А значить, стають легкою здобиччю продавців рекламних площ в ЗМІ і рекламних агентствах, а також інших "фахівців", дивно мало розуміють в тому, як залучити споживача або забезпечити продаж! Спробуйте запитати власника невеликого бізнесу, ніж саме він приваблює клієнтів і що забезпечує продажу, скільки коштує прихід клієнта з джерела А і скільки - з джерела Б або які вимірні результати тієї чи іншої реклами, і він не зможе відповісти чітко. У нього лише здогадки. Відповідно, такий бізнесмен часто незадоволений і злий на те, на що не слід, і платить тим, кому не слід. Для малого та середнього невіртуального бізнесу (магазинів, приватнопрактикуючих фахівців, ресторанів та ін.), не має штату маркетологів і величезних бюджетів, є старе добре засіб - директ-маркетинг. Тепер завдяки цій книзі ви зможете проникнути на кухню кращих фахівців і застосувати для своєї вигоди їх конфіденційні, чи не афішуються стратегії: безкомпромісний бізнес-гуру Ден Кеннеді і його збірна кращих професіоналів розкривають всі секрети і діляться реальними прикладами маркетингових ходів з власної практики! Хочете перетворити свій бізнес в машину з виробництва прибутків, що перевершують середні показники по галузі, цифри у конкурентів і найсміливіші ваші мрії? Хапайте цю книгу!