Автор цієї книги Патрік Ленсіоні абсолютно по-новому підійшов до проблеми написання спеціальних посібників для світу бізнесу, для бізнесменів різних рангів. Він не став все рекомендації та поради викладати суконно-дерев'яним «розумним» мовою, він створив підручник, в якому виклав ключові концепції лідерства, але - в формі притчі. Це новий жанр, його називають «бізнес-фікшн». Тут головні методики поведінки і концепції викладаються простим і доступним кожному мовою, що не викликає позіхання при вивченні. Книга розрахована на всіх - і тих, хто вже керує, і тих, хто тільки починає свій шлях в бізнесі.
Ця книга надає рідкісну можливість зрозуміти і освоїти оригінальний стиль лідерства Джобса..
Автор Тім Браун - СЕО компанії IDEO - однієї з найуспішніших у світі дизайн-компаній, а за..
Хочете дізнатися, як збільшити свою річну ефективність в 4 рази? Відмовтеся від календарно..
Засновник легендарної Stanford d.school про те, як застосовувати інструменти дизайн-мислен..
Глава однієї високотехнологічної компанії подав у відставку, оскільки робота компанії при ..
Говард Шульц став генеральним директором Starbucks в 1987 році і за наступні роки перетвор..