Опис Обійміть своїх клієнтів. Практика видатного обслуговування Джек Мітчелл
Утримати клієнтів – завдання будь-якого бізнесу. Але найчастіше ці спроби обмежуються знижками для постійних покупців без використання можливостей сучасних баз даних. Автор цієї книги, власник успішної мережі магазинів одягу Mitchells/Richards/Marshs та Wilkes Bashford на найбільш конкурентному ринку – ринку США. Він зробив так, що його продавці знають все про кожну сотню тисяч покупців і можуть запропонувати кожному саме те, що йому потрібно. Особлива цінність цієї книги полягає в тому, що вона написана практиком, який ділиться своїми рецептами, а не консультантом, який намагається продати вам свої послуги.
Обкладинка
Увага! Зовнішній вигляд обкладинки може відрізнятися від заявленої на сайті!
Відгуки Обійміть своїх клієнтів. Практика видатного обслуговування Джек Мітчелл