У цій книзі поведінка споживачів аналізується за допомогою сучасної науки про прийняття рішень. Автор розповідає про те, чому люди роблять покупки, що відбувається у свідомості покупця, коли він приймає рішення, і як можна використовувати сучасні наукові знання в своїй маркетинговій діяльності.
Чи знали ви, що 70% найбіднішого населення земної кулі володіють лише трьома відсотками св..
Автор Тім Браун - СЕО компанії IDEO - однієї з найуспішніших у світі дизайн-компаній, а за..
Засновник легендарної Stanford d.school про те, як застосовувати інструменти дизайн-мислен..
Зірки шоу-бізнесу, мільярдери, видатні спортсмени - чи є у успішних людей загальні риси, щ..
Книга розповість, що і як змушує нас купувати більше, навіть якщо ми цього не хочемо.З лаб..
Як управляти конфліктними ситуаціями, захиститися від маніпулювання і брудних прийомів, як..
Якщо ви вважаєте, що digital-маркетинг - це набагато більше, ніж "створення і розкрутка са..