• Ваш кошик порожній!

Нейромаркетинг. Як проникнути в мозок покупця Девід Льюїс

Артикул:0119381
Немає відгуків
Нейромаркетинг. Як проникнути в мозок покупця Девід Льюїс
390 грн
Liqpay
Оплата LiqPAY
online на сайті
 
Забрати з магазину
Забрати з магазину
Адреса: м.Одеса, вул.Жуковського 17
 
Нова пошта по Україні
Нова пошта
по Україні та за кордон
від 70 грн ok
Укрпошта
Ukrposhta
по Україні та за кордон
від 45 грн ok

Опис Нейромаркетинг. Як проникнути в мозок покупця Девід Льюїс

Книга розповість, що і як змушує нас купувати більше, навіть якщо ми цього не хочемо.

З лабораторій наука прийшла в супермаркет по сусідству з вами — і серйозно впливає на вас. У разі серйозної конкуренції компанії використовують науку про мозку, щоб аналізувати те, як ми робимо покупки і які приховані чинники спонукають нас купувати.

Засновник нейромаркетингу Девід Льюїс розкриває технології та методи, які стимулюють нас і змушують купувати більше – навіть якщо ми не усвідомлюємо їхнього впливу.

У ході своїх досліджень автор ставив такі цікаві питання:

Як певний шрифт в описі супу робить його смак кращим?

Чому деякі торговці активно пропонують своїм покупцям торгуватися?

Як різноманітні інструменти та методи впливають на споживчу поведінку і що з цим робити маркетеру чи продавцю?

Кількість сторінок
336
Мова
російська
Обкладинка
Увага! Зовнішній вигляд обкладинки може відрізнятися від заявленої на сайті!

Відгуки Нейромаркетинг. Як проникнути в мозок покупця Девід Льюїс

Рекомендовані товари

0119294
Стів Джобс. Уроки лідерства. Елліот Дж.

Ця книга надає рідкісну можливість зрозуміти і освоїти оригінальний стиль лідерства Джобса..

0119295
Код переконання. Як нейромаркетінг підвищує продажі. Морен К.

Захопити увагу. Залучити. Переконати. - Три головні завдання, які вирішує кожен маркетолог..

0119082
Звичка досягати. Як застосовувати дизайн-мислення для досягнення цілей. Рос Б.

Засновник легендарної Stanford d.school про те, як застосовувати інструменти дизайн-мислен..

0119247
Злом маркетингу. Наука про те, чому ми купуємо. Барден Ф.

У цій книзі поведінка споживачів аналізується за допомогою сучасної науки про прийняття рі..

0119034
Думай по-крупному і не гальмуй! Трамп Д.

Зірки шоу-бізнесу, мільярдери, видатні спортсмени - чи є у успішних людей загальні риси, щ..

Нейромаркетинг. Як проникнути в мозок покупця Девід Льюїс