Книга розповість, що і як змушує нас купувати більше, навіть якщо ми цього не хочемо.
З лабораторій наука прийшла в супермаркет по сусідству з вами — і серйозно впливає на вас. У разі серйозної конкуренції компанії використовують науку про мозку, щоб аналізувати те, як ми робимо покупки і які приховані чинники спонукають нас купувати.
Засновник нейромаркетингу Девід Льюїс розкриває технології та методи, які стимулюють нас і змушують купувати більше – навіть якщо ми не усвідомлюємо їхнього впливу.
У ході своїх досліджень автор ставив такі цікаві питання:
Як певний шрифт в описі супу робить його смак кращим?
Чому деякі торговці активно пропонують своїм покупцям торгуватися?
Як різноманітні інструменти та методи впливають на споживчу поведінку і що з цим робити маркетеру чи продавцю?
Ця книга надає рідкісну можливість зрозуміти і освоїти оригінальний стиль лідерства Джобса..
Захопити увагу. Залучити. Переконати. - Три головні завдання, які вирішує кожен маркетолог..
Засновник легендарної Stanford d.school про те, як застосовувати інструменти дизайн-мислен..
У цій книзі поведінка споживачів аналізується за допомогою сучасної науки про прийняття рі..
Зірки шоу-бізнесу, мільярдери, видатні спортсмени - чи є у успішних людей загальні риси, щ..