Захопити увагу. Залучити. Переконати. - Три головні завдання, які вирішує кожен маркетолог.
Чи намагаєтеся бути переконливим, але людей ваші тексти не чіпляє? Не секрет, що покупці приймають рішення ірраціонально, придумуючи розумні причини для відмови заднім числом, тому традиційні моделі переконання і не працюють. На допомогу маркетологам і продавцям приходить нейромаркетінг, спрямований на первинний мозок - найдавнішу структуру, яка відповідає за миттєві і неусвідомлені реакції.
Спираючись на останні наукові дані, Крістофер Морен і Патрік Ренвуазе пропонують модель, яка допоможе створити ефективну рекламу, що продають презентації і збільшити конверсію сайту.
Нейромаркетинг - наука переконувати кого завгодно, де завгодно і коли завгодно.
У книзі вас чекають: 6 переконливих стимулів, які звертаються безпосередньо до первинного мозку; 4 кроки для переконання будь-якого опонента; більше 30 робочих кейсів
Книга розповість, що і як змушує нас купувати більше, навіть якщо ми цього не хочемо.З лаб..