Якщо ви вважаєте, що digital-маркетинг - це набагато більше, ніж "створення і розкрутка сайту", то ця книга для вас. За допомогою неї ви зможете дізнатися про стратегічне планування і прийняття бізнес-рішень, зрозумієте, як використовувати інновації, навчитеся експериментувати, вимірювати результат і коректувати тактику на основі результатів цих дій. А головне, ви почнете стабільно займати лідируючі позиції на ринку.
Засновник легендарної Stanford d.school про те, як застосовувати інструменти дизайн-мислен..
У цій книзі поведінка споживачів аналізується за допомогою сучасної науки про прийняття рі..
Ми прожили вже 15% всього XXI століття, але це перша книга розкриває всі основні аспекти п..
Напевно, одна з найчесніших книг з маркетингу, що просто вражаюче! «Інтернет-маркетинг по ..